Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatHenkilöasiakkaatHenkilöasiakas: luottokortti
Henkilöasiakas: miksi ostokseni hylättiin?
Henkilöasiakas: miksi ostokseni hylättiin?
Päivitetty yli viikko sitten

Yleisimpiä syitä, miksi ostos on hylätty:

- Maksupäätteen tai verkkokaupan tekninen ongelma, eli korttimaksua ei voitu käsitellä esimerkiksi huonon nettiyhteyden tai virheellisen maksujärjestelmän vuoksi.

- Tunnusluku, eli PIN-koodi on virheellinen tai kortin numero, CVV-koodi tai vanhentumispäivä on syötetty väärin.

- Kortilla ei ole tarpeeksi luottorajaa tai tilillä ei ole tarpeeksi varoja.

- Kortin asetuksissa voi olla asetettuja käyttörajoituksia, kuten verkko – tai ulkomaanostojen esto.

- Tapahtuma voi vaatia vahvan tunnistautumisen (3D Secure), eikä sitä ole tehty onnistuneesti.

- Jotkin kaupat eivät hyväksy tiettyjä korttityyppejä tai kansainvälisiä luottokortteja.

Vastasiko tämä kysymykseesi?