Pyrimme palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin. Joskus saattaa kuitenkin tulla tilanteita, että kaikki ei suju toivomallasi tavalla. Asiakkaanamme sinulla on oikeus saada palautteesi käsittelyyn tehokkaasti, oikeudenmukaisesti ja viivytyksettä.
Jätä palaute tai reklamaatio TÄSTÄ.
Olemme määritelleet ohjeistuksen ja menettelytavat asiakasvalitusten käsittelyyn Alisa Pankissa. Ohjeiden ja menettelytapojen tavoitteena on, että asiakkaan kokema virhe tai puute palvelussa käsitellään johdonmukaisella ja tarkoituksenmukaisella tavalla voimassa olevien säädösten mukaisesti.
Tavoitteenamme on, että asiakasvalitukset käsiteltäisiin ja niihin vastattaisiin mahdollisimman nopeasti, ensisijaisesti heti siinä tilanteessa, kun asiakas on meihin yhteydessä. Mikäli tämä ei ole mahdollista, vastaamme viimeistään 15 työpäivän kuluessa valituksen vastaanottamisesta. Voit saada tietoa valituksesi käsittelystä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Taltioimme valitukset sekä niiden käsittelyyn liittyvät toimenpiteet luotettavan jälkiseurannan mahdollistamiseksi. Alisa Pankin johto saa myös säännöllisesti raportin saadusta palautteesta.