Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatLaskurahoitus
Miten lisään uuden asiakkaan rahoitukseen?
Miten lisään uuden asiakkaan rahoitukseen?
Päivitetty yli kuukausi sitten

Haluatteko lisätä uuden asiakkaan rahoituksen piiriin? Voitte lähettää uudelle asiakkaalle laskun aivan kuten jo rahoituksessa oleville. Onko käytössänne Procountor Kassaturva? Parhaillaan lukemasi artikkeli koskee uuden asiakkaan lisäämistä rahoitukselle, kun Alisan laskurahoitus on käytössä muuten, kuin Procountor Kassaturvan kautta.

Mikäli käytössänne on Procountor Kassaturva, löydät ohjeemme uusien asiakkaiden lisäämiseksi tästä artikkelista.

Uuden asiakkaan lisääminen rahoitukselle:
Saatte lisättyä uuden asiakkaan rahoituksen piiriin lähettämällä heille laskun aivan, kuten olette lähettäneet jo muillekin rahoituksen piirissä oleville asiakkaillenne. Sinun tarvitsee olla yhteydessä Alisan asiakaspalveluun uuden asiakkaan lisäämistä koskien vain, mikäli asiakas toivoo laskujen toimittamista sähköpostitse. Tällöin pyydämme ilmoittamaan asiakkaan tiedot meille, jotta voimme varmistaa laskujen oikean perillemenotavan.

Tietojen ilmoittaminen
Kun yritysasiakkaanne haluaa laskut sähköpostitse, ilmoita Alisan asiakaspalvelulle seuraavat tiedot:
- yrityksen nimi.
- y-tunnus
- laskutustiedot (sähköpostiosoite).

Vastasiko tämä kysymykseesi?