Onko kyseessä laskun eräpäivän muutos?
Laskun eräpäivää voidaan siirtää asiakaspalvelumme toimesta. Mikäli haluatte siirtää laskun eräpäivää, saatte sen tehtyä kirjautumalla OmaPURO verkkopalveluun.
kirjaudu OmaPUROon.
avaa chatti oikeasta alakulmasta.
valitse -> lähetä meille viesti.
valitse vaihtoehto -> eräpäivän siirto.
täytä PAAVO-botin pyytämät tiedot.
HUOM! Tieto eräpäivän muutoksesta ei kulkeudu asiakkaallenne automaattisesti, vaan se täytyy teidän itse ilmoittaa heille.
Mikäli asiakkaanne haluaa, että uusi eräpäivä näkyä laskulla, pyydämme teitä toimimaan seuraavasti: tehkää hyvityslasku sekä uusi lasku, jossa eräpäivä on muutettu (Ohje). Alisan Asiakaspalvelulle hyvitettävän laskun numeron. Asiakaspalvelumme tavoitat sähköpostitse tai puhelimitse – vastaamme ollessamme seuraavan kerran paikalla.