Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatLaskutus - Yritykset
Miten vaihdan laskun eräpäivää? Miten siirrän laskun eräpäivää? Miten muutan laskun maksuehtoa
Miten vaihdan laskun eräpäivää? Miten siirrän laskun eräpäivää? Miten muutan laskun maksuehtoa
Päivitetty yli kuukausi sitten

Onko kyseessä laskun eräpäivän muutos?

Laskun eräpäivää voidaan siirtää asiakaspalvelumme toimesta. Mikäli haluatte siirtää laskun eräpäivää, saatte sen tehtyä kirjautumalla OmaPURO verkkopalveluun.

  1. kirjaudu OmaPUROon.

  2. avaa chatti oikeasta alakulmasta.

  3. valitse -> lähetä meille viesti.

  4. valitse vaihtoehto -> eräpäivän siirto.

  5. täytä PAAVO-botin pyytämät tiedot. ​

HUOM! Tieto eräpäivän muutoksesta ei kulkeudu asiakkaallenne automaattisesti, vaan se täytyy teidän itse ilmoittaa heille.

Mikäli asiakkaanne haluaa, että uusi eräpäivä näkyä laskulla, pyydämme teitä toimimaan seuraavasti: tehkää hyvityslasku sekä uusi lasku, jossa eräpäivä on muutettu (Ohje). Alisan Asiakaspalvelulle hyvitettävän laskun numeron. Asiakaspalvelumme tavoitat sähköpostitse tai puhelimitse – vastaamme ollessamme seuraavan kerran paikalla.

Vastasiko tämä kysymykseesi?